yyrmteam

href="http://www.yyrm.yolasite.com/senarai-kebun-area-johor.php">

Friday, 16 November 2012

Kebun 4 ekar kelapasawit untuk dipajak batu pahat

SOLD OUT




Kebun 4 ekar untuk dipajak Parit Muhammad Parit Sulong.
  1. Kebun tanah gambut.
  2. Keadaan sepertimana dalam gambar.
  3. Pokok berusia 4 hingga 5 tahun.
  4. Untuk dipajak  setiap 5 tahun.
  5. Harga sila hubungi saya:
Hamidan Mokmin
017 7990907

Tuesday, 6 November 2012

6 ekar kelapa sawit sungai balang muar.wmv


6 ekar sungai balang muar /  SOLD OUT







Keluasan : 6 ekar

Keadaan kebun : Sepertimana video yang dilampirkan di atas.

Status :     Permohonan desa

Jenis Tanah :    Tanah Liat Rata

Tanaman :    Kelapa Sawit 10 hingga 15 tahun

Mukim :    Sungai balang laut

Lain-lain :   lebih kurang 2km daripada jalan besar dan 2km daripada laut.

Kemudahan lain : Jalan masuk kekebun cantik, Termasuk Elektrik tersedia, Akan datang boleh dibuat penempatan.

Harga Lumsump :   Rm 38 ribu / ekar / Cash term



Berminat  Hubungi :.

017 7990907 / Hamidan Mokmin

Wednesday, 24 October 2012

HIGH SPEED DIESEL EURO 2M OFFER


SIMPLE FULL CORPORATE OFFER – PETRONAS HIGH SPEED DIESEL FOB ASWP, MALAYSIA / SOLD OUT
 
FOR RESERVATIONS PLEASE EMAIL ME. P / O.
 




Friday, 19 October 2012

Cp8 ready stok untuk dijual segera


Menjual Cp8 Dengan Segera./ SOLD OUT
FOR RESERVATIONS PLEASE EMAIL ME. P / O. T.Q


Kami telah offer Cp8  kepeda beberapa buah syarikat sebenarnya.
Cuma Kali ini Kami Offer Secara Terbuka Disini.
Stok sediaada : Tinggal 10 ribu tan sahaja.
Harga : RM 2.70 / kilo
Untuk eksport sila emailkan PO ( Purchase Order ) dan salinan lesen export dengan segera ke
yyrmteam@gmail.com
yyrmgrup@gmail.com
Pembelian Tunai
Terimakasih.

yyrmteam@gmail.com / yyrmgrup@gmail.com
Hamidan Mokmin
017 7990907



Wednesday, 17 October 2012

MINI KOBELCO SK 013 UNTUK DIJUAL SEGERA

KOBELCO MINI SK 013 UNTUK DIJUAL SEGERA / SOLD OUT

Thanks guy see next time.

Salam semua
Kami ada mini kobelko untuk dijual segera.
Berada dalam keadan baik.
Baru diservice
Kami ingin menujlkannya untk membeli yang lebih besar sedikit.
Nak tolak murah-murah sahaja.
RM 30k lumsump
Berminat sila hubungi

Hamidan Mokmin
017 7990907

Monday, 15 October 2012

5 ekar kebun sungai pulai batu pahat johor untuk dijual



5 Ekar Kebun Sungai Pulai Batu Pahat

 SOLD OUT






Sila Rujuk Video Diatas  Untuk Gambaran  Sebenar


 Salam Semua V.I.P

Ada kebun di sungai pulai jalan muar untuk dijual,
Kebun Cantik sama seperti Video Diatas.
Tanah jenis liat.
Harga  dibuka dari RM55k seekar / Boleh runding kod tapi tengoklah siapa yang berani tander tertinggi :).
Jalan masuk ke kebun pun cantik, tempat pun cantik
 
Sepertimana maklum harga tanah semangkin meningkat walaupun terdapat sedikit ganguan penurunan harga tandan sawit, namun ianya hanya bersifat sementara.

Harga rumah, Harga Kereta, Harga Saham, Atau apa jualah yang jenis berharga malahan emas pun ada turun naiknya, malah Harga nyawa pun menjunam sama terutama bila hari-hari perayaan atau saingan perniagaan dsb.

Yang pasti tak pernah turun malah semakin meningkat ialah nilai tanah, tanah untuk diteroka pula semakin berkurangan, Jika ada pun ianya memerlukan masa yang panjang untuk diselangarakan serta modal yang besar.

Daripada Melabur membeli berjenis2 kenderaan mewah atau bangunan pencakar langit yg akhirnya menyembam bumi baik dilaburkan atas kebun.

Apatah lagi kalau berkahwin dengan perempuan-perempuan yang hobinya turun naik mahkamah / peguam syarie sebab saham diri dah jatuh, kan naya tu, duit kering nama pulak meletup masuk METRO  baik turun naik tangga, pejabat peguam hartanah.:) 

Kalau asyik bertangguh-tangguh menanti harga runtuh akhirnya kebun yang cantik2 disambar dek orang dah gigit jari...:)  biar terlepas awek jangan terlepas kebun daripada perabis duit kat awek baik perabis duit kat kebun. Daripada mengadap dan mengawal awek yang kuat membebel lalu daging yang gebu menjadi rangka dek makan hati baik dilayannya pokok sawit  :))

Ehhh.. melalut la pulak...


Segera hubungi
Hamidan Mokmin
017 7990907

Wednesday, 26 September 2012

SENARAI KEBUN DI MERSING UNTUK DIJUAL

SENARAI LADANG DAN KEBUN DI MERSING 124 EKAR UNTUK DIJUAL

SENARAI KEBUN DAERAH MERSING JOHOR

    
    
 Gambar sekadar hiasan

Salam semua kepada warg pembeli , broker merangkap PA, Datuk , Dato, Datin  dan lain-lain yang dihormati dan dihargai serta dikasihi, tidak kiralah darimana datangnya samada dari sabah,serawak,perlis hinggalah ke johor.Di daerah mersing Johor ada beberapa kawasan untuk dijual .

 Kepada sesiapa yang berminat dijemput datang ke mersing untuk melihat sendiri kawasan yang dinyatakan di bawah ini. Segala kos perjalanan, penginapan makan-minum dan lain-lain akan ditanggung sepenuhnya dan beres oleh pihak penaja iaitu DIRI sendiri, kecuali Makan angin, cuci mata,( jangan kenyit2 mata kalau masuk sampah tkpa ), Borak-borak kosong, mandi laut, melihat pemandangan dan memancing semua dijamin percuma.

ANTARA KAWASAN YANG HENDAK DIJUAL IALAH :

  1. 124 EKAR FREE HOLD DAN TEPI JALAN, KELAPA SAWIT 9 HINGGA 11 TAHUN, TEMPAT CANTIK UDARA PUN NYAMAN, HARGA SEEKAR BERMULA DARI RM 135K SEEKAR. KALAU ADA TAWARAN HARGA YANG LEBIH TINGGI LAGI BAIK.
  2. 252 EKAR FREE HOLD. KELAPA SAWIT CAMPUR-CAMPUR. HARGA BERMULA RM 125 K . SEEKAR.
  3. 2 EKAR FREE HOLD JAMALUANG TANAH KOSONG TEPI JALAN BESAR , 1 EKAR RM 95K .
  4. 3 EKAR RIZEB MELAYU SAWIT 1 TAHUN RM 55K SEEKAR.
  5. 2 EKAR PULAU SIBU TANAH KOSONG LUMPSUMP  RM 350K
  6. 3 EKAR PULAU MUKUT TIOMAN RM 700 K LUMPSUMP
  7. 5 EKAR RIZEB MELAYU. TANAH KOSONG MUKIM MERSING LUMP SUMP RM 150K.
  8. 1285 EKAR LADANG SEDELI, YANG NI RAMAI YANG DAH TAHU, SAWIT 8 - 11 TH. SEEKAR RM 38K.
Sesiapa yang berminat bolehlah menghubungi saya untuk pakej pelancungan ke mersing dan pakej melawat kebun dan bersantai.

yyrm / yyrmteam / yyrmgrup
Hamidan Mokmin
017 7990907

Tuesday, 25 September 2012

500 ekar ladang ragut beserta syarikat untuk dijual di keluang johor

500 EKAR LADANG RAGUT DAN SYARIKAT UNTUK DIJUAL

Gambar Hiasan
  
TAWARAN PENJUALAN 2012

PRICE :         LUMP SUMP RM 45 JUTA.NEGO
  1. TITLE :        FREEHOLD                      ( 500 ACRES ) - PT **** 
  2. TITLE :        FREEHOLD KOMERSAL LAND 2 ACRE IN K.L PT****                                      
  3. ASET  :        (  BUILDING ON SITE  )
  4. AREA :         NEAR INSTITUTE KLUANG DISTRICT
  5. PAYMENT MODE            :  PAYMENT OF 10% PAYABLE TO RESPECTIVE COMPANY RECEIVING THIS LETTER.  BALANCE OF 90% WILL BE PAID UPON SIGNING THE S&P
  6. DOCUMENTS  : 
  •  LOI/LOO
  • LATEST BANK STATEMENT IF PAYMENT IN CASH TERM
  • PROOF OF FUND / local
  • COMPANY PROFILE
    • PLEASE KINDLY REVERT TO US AS SOON AS POSSIBLE VIA EMAIL COMMUNICATION. yyrmgrup@gmail.com 
    • yyrmenterprise@gmail.com / yyrmteam@gmail.com / malikulaziz89@gmail.com           ( kurang digalakan kerana email terlalu padat )
 All business, change the name, release restrictions, etc., no later than two weeks, and longest 3 months. After the signed agreement.
    • Thank You.
    • Or sms to 012 7763205 Mr Adams  /  017 7990907  Mr Hamidan
    • All business, change the name, release restrictions, etc., no later than two weeks, and longest 3 months. After the signed agreement.
    • This offer is valid until  24/9/2012 -  until sold
    • Any business after his date will be canceled.
    • Offer a new price will increase from month to month.
 Selamat Berjaya
yyrm / yyrmgrup / yyrmteam /
Mr Hamidan Mokmin
017 7990907


Sunday, 23 September 2012

2661 EKAR BARADIN ESTATE UNTUK DIJUAL

PERHATIAN    !!!
PERHATIAN    !!!
PERHATIAN    !!!

KEPADA BAKAL PEMBELI ATAU BROKER HARAP SIMPAN WANG ANDA !!!  JANGAN MENGAMBIL SEBARANG RISIKO ATAU MEMBUANG MASA  UNTUK MENGURUSKAN PENJUALANNYA.
KERANA LADANG INI TIDAK DIJUAL / NOT FOR SALE !!!  

SILA BACA KENYATAAN DIBAWAH YANG DIEMAILKAN KEPADA SAYA TERIMAKASIH :)

MAAF DIATAS SEBARANG KESULITAN.



2012/9/25 Behyeow Sdn Bhd
 
Attention: Mr Hamidan Mokmin
 
Dear Sir,


 

It has come to our attention that you have advertised our property (Beradin Estate in Paloh, Johor), as being for sale (refer attached).


 

We wish to advise that the property is NOT for sale, and have not engaged any party, including yourselves, to market it as such.
 
Accordingly, please remove the fraudulent posting / advertisement from your website within 3 business days. Failing which, we will be forced to take further action.


 

Yours sincerely,


 

j.

Justin Ng
Director
 
Behyeow Sdn Bhd (54204-P)
 
 




 Gambar Hiasan
 
 
TIDAK DIJUAL / NOT  FOR SALE  
 
 


Salam semua dan selamat bertemu kembali.

Sudah hampir 2 tahun masa berlalu, dan namanya sudah tidak asing lagi dikalangan mereka yang terlibat, lalu meniti dari bibir ke bibir  dikalangan Broker,Datuk,Tan Seri dll atau mereka yang mengaku PA / Loyer pembeli. Malah mungkin juga dikalangan pembeli sendiri sama ada dari dalam negara atau luar negara .
Pelbagai versi cerita terutamanya yang nagetif  telah kita dengar dari sembang kosong di warung kopi, Kopi Tiam, Bilik Hotel sampailah ke laman web sembang dan Blogger.

Apapun itu semua cerita lama. Emas putih negeri johor ini masih meneruskan misinya. Kepada mereka yang berminat untuk terus memilikkinya mestilah mengikut peraturan beserta syarat yang telah ditetapkan. Kepada sesiapa yang memegang pembeli mereka perlulah memberi tunjuk ajar, cara yang betul dengan saluran yang betul bagaimana cara untuk memilikkinya. Jangan terlalu gelojoh dan gopoh bak cakap orang "lain yang dibidik lain yang kena./ tembak tak kena "akhirnya merana, Maklum modal kejar mengejar bukan sedikit kan :).

HARGA TERKINI YANG DITAWARKAN BERMULA DARI  RM 60 K SEEKAR. Kalau ada tawaran yg lebih tinggi SEGERA hubungi kami. Apapun semuanya boleh dibawa berunding.


 We hereby state and agree to offer to purchase above said property and we enclose with this letter the details and related documentations as follow :

TAWARAN PENJUALAN 2012

PRICE :        LAND RM 60K PER ACRE
  1. TITLE :        FREEHOLD                      ( 2661 ACRES ) - PT ****                                                         
  2. OIL MILL :    ( FACTORY BUILDING ON SITE  )
  3. AREA :         KLUANG DISTRICT
  4. PAYMENT MODE            :  PAYMENT OF 10% PAYABLE TO RESPECTIVE COMPANY RECEIVING THIS LETTER.  BALANCE OF 90% WILL BE PAID UPON SIGNING THE S&P
  5. DOCUMENTS  : 
  •  LOI/LOO
  • LATEST BANK STATEMENT IF PAYMENT IN CASH TERM
  • PROOF OF FUND / local
  • COMPANY PROFILE
    • PLEASE KINDLY REVERT TO US AS SOON AS POSSIBLE VIA EMAIL COMMUNICATION. yyrmgrup@gmail.com 
    • yyrmenterprise@gmail.com / yyrmteam@gmail.com / malikulaziz89@gmail.com           ( kurang digalakan kerana email terlalu padat )
 All business, change the name, release restrictions, etc., no later than two weeks, and longest 3 months. After the signed agreement.
    • Thank You.
    • Or sms to 012 7763205 Mr Adams  /  017 7990907  Mr Hamidan
    • All business, change the name, release restrictions, etc., no later than two weeks, and longest 3 months. After the signed agreement.
    • This offer is valid until  24/9/2012 -  until sold
    • Any business after his date will be canceled.
    • Offer a new price will increase from month to month.
 
TIDAK DIJUAL / NOT FOR SALE

Selamat Berjaya
yyrm / yyrmgrup / yyrmteam /
Mr Hamidan Mokmin
017 7990907

Wednesday, 12 September 2012

Senarai kebun dan rumah untuk dijual di batu pahat johor


Kebun kelapa sawit 3.5 ekar Jalan Pagoh Muar Untuk Dijual

Pemandangan Sebenar Kebun
 Jalan Masuk
Lereng atau teres yang dibena kemas 
 Saliran siap sedia untuk dipasang agar lainer dan jalan teres 
yang dibena sentiasa kemas dan cantik
 Jalan teres yang dibena kemas dan cantik
Pemandangan yang menyegarkan di sekitarnya

  1. Keadaan kebun sepertimana yang tertera di dalam gambar.
  2. Tanah bukit jenis kuning dan subur.
  3. Tanaman kelapa sawit yang baru disulam setahun.
  4. Terletak tidak sampai 1 km dari jalan besar Pagoh Muar dan lebih kurang 5 minit perjalanan menuju ke lokasi.
  5. Pesekitaran serta jalan masuk terbena cantik.
  6. Teres / Lainer yang dibena juga kemas dan sanggat memuaskan,  memudahkan kerja2 berkebun serta laluan keluar masuk dari setiap tingkat.
  7. Pemandangan di sekitarnya cukup cantik dan menarik pendek kata rugi kalau tidak memilikkinya.
  8. Value harga semakin meningkat setiap tahun.
JANGAN TUNGGU LAMA-LAMA NANTI DIKEBAS ORANG.
 UNTUK DIJUAL SEGERA TEMPAT MEMANG CANTIK, RUGI KALAU MELAPAS. 

Harga LumSump RM 150 ribu sahaja / Tunai.

Hubungi Segera : 017 7990907 / Hamidan Mokmin

______________________________________________________




Kebun kelapa sawit 1.6 ekar parit hj abdul hamid. / SOLD OUT
  1. States Rizeb melayu.
  2. Bergeran 99th.
  3. Hasil : Kelapa swait berusia 5 hingga 6 tahun.
  4. Jalan tanahmerah dan 1 km daripada jalan kampung.
  5. Sesuai untuk eset kebun sahaja tidak sesuai untuk tapak rumah.
  6. Lumpsump RM 85 ribu sahaja.
  7. Tanah jenis gambut liat.
Untuk dijual segera. Dokumen lengkap. Belian tunai sahaja.
Terimakasih.

Hamidan Mokmin./ 017 7990907

 

 ___________________________________________________

14 / 11 / 2012

3 kurang suku ekar kebun getah Parit Tadahan Air Hitam / SOLD OUT terimakasih.

  1. Rizeb melayu dan geran selamanya.
  2. Bersebelahan jalan kampung.
  3. Tempat cantik dan bersih.
  4. Sudah mengeluarkan hasil.
  5. Jenis tanah Gambut Liat.
  6. Untuk dijual segera  Lump Sump keseluruhannya RM 160 ribu.Sahaja

2.5 ekar kebun getah Parit Kemin / SOLD OUT
  1. Rizeb melayu bergeran.
  2. Kebun lapis dan ada rizeb jalan sampai ke kebun.
  3. Sudah mengeluarkan hasil.
  4. Kebun cantik
  5. Tanah jenis gambut liat.
  6. Untuk dijual segera, murah aja. Lump Sump keseluruhannya RM 110 ribu sahaja.

1.3 ekar beserta rumah sewa 2 pintu untuk dijual Muar
  1. Rizeb melayu bergeran.
  2. Terletak di tepi jalan besar / laluan utama Air hitam Muar
  3. Kelapa swait lebih kurang 90 pokok dan kebun cantik.
  4. Penyewa Sediaada.
  5. Untuk Dijual Segera murah-murah sahaja  RM 280 ribu sahaja termasuk rumah . Lumpsump keseluruhannya.

3.5 ekar kelapasawit Air Hitam Muar / SOLD OUT, thanks
  1. Geran M.L.O
  2. Kelapa sawit berusia 1 tahun lebih
  3. Kebun cantik.
  4. Tanah jenis bukit rata.
  5. Lump Sump keseluruhannya RM 85 ribu sahaja./ segera.
Jangan tunggu lama-lama  nanti dikebas orang lagi.

Sila Hubungi : 017 7990907  /  Hamidan Mokmin


 

_____________________________________________________

 

2 ekar tanjung semberong batu pahat johor SOLD OUT 

Rizab melayu bergeran
  1. Tanah Liat / bekas tapak sawah
  2. Tanah kosong.
  3. Jalan masuk tersedia sampai ke kebun.
  4. Kiri dan kanan kebun ditanam kelapasawit.
  5. Urusan terus kepejabat tanah
  6. Rm 60k Lumpsump keseluruhannya.
 Berminat Silah Hubungi
Hamidan Mokmin
017 7990907
___________________________________________________________________________________

4.5 ekar parit banggas segamat johor. / SOLD OUT

  1. Rizeb melayu 99 th
  2. Tanah kosong / jenis liat
  3. Bersebelahan ladang mados
  4. RM 120k Lumpsump
Berminat sila hubungi saya
Hamidan Mokmin
017 7990907

3 suku ekar tapak rumah parit moin 2 semerah batu pahat /SOLD OUT

 Tanaman sediaada
 Jalan parit moin 2
 Jalan besar semerah
 Lokasi kebun / tapak rumah
 Jiran di hadapan
Jiran sebelah kanan
  1. Sesuai untuk buat tapak rumah
  2. Keluasan 3 suku ekar
  3. Tanah jenis liat
  4. Tanaman kelapa sawit & durian.
  5. 6 tiang lampu dari jalan besar semerah batu pahat
  6. Suasana kampung.
  7. Kemudahan asas lengkap
  8. Berdekatan dengan surau, masjid, sekolah dan lain2
  9. Rm 120k lump sump.
Berminat sila hubungai
Hamidan Mokmin
017 7990907  /  SOLD OUT

Monday, September 10, 2012


Banglow untuk dijual di seri medan Batu Pahat / SOLD OUT

 jalan utama
 depan pandangan sisi
 Ruang tengah
 Ruang dapur
 Muka hadapan
 Bilik Air
Ruang tamu perlu direnovation
Bahagian belakang rumah
Sila Lihat Gambar untuk keseluruhan keterangan.
Harga yang diminta Rm 250,000
Renovation yang diperlukan tambahan dalam rm 30,000
Keluasan tanah antara 50-60 x 200 kaki
Berdekatan dengan masjid baru, sekolah , kedai dan lain-lain
Jika berminat Sila Hubungi saya.
017 7990907/adan

8 ekar kelapa sawit mukimj macap johorSOLD OUT ,terimakasih

  1. Pajakan 99 tahun antarabangsa
  2. Tanah jenispasir dan gambut
  3. Berdekatan jalan besar
  4. Kelapa Sawit 5-6 tahun
  5. 14 tan sekali petik
  6. Rm 160 seekar
Berminat Sial Hubungi
Hamidan Mokmin
017 7990907

36.143 ekar lot untuk pelan pembangunan seri gading batu pahat /

SOLD OUT , thanks

  1. Tempat strategik di laluan utama batupahat seri gading
  2. Dikelilingai taman perumahan dan bangunan kedai
  3. Rm 6.5 juta Lumpsump.
  4. Boleh melihat lokasi bila-bila masa.
Berminat sila hubungi
Hamidan Mokmin
017 7990907 dan

4-5 ekar tanah pokit tepi jalan besar parit sulong yompeng / SOLD OUT

  1. Tanah jenis bukit kuning
  2. Tanah pokit untuk permohonan baru, Segala penukaran nama dibuat di pejabat tanah.
  3. Syarat pemilikan , pemilik baru yang belum ada kebun.
  4. Nilai tanah semasa parit sulong rm 250k / ekar untuk tepi jalan besar.
  5. Rm 130k lumsump sump keseluruhannya.
  6. Syarat pemilikan mesti segera dimajukan/ ditanam semula.
  7. Pemohonan geran baru antara 2-3 tahun.
Berminat sila hubungi
Hamidan Mokmin
017 7990907

14 ekar antarabangsa jalan besar parit sulong muar / SOLD OUT

  1. Geran Antarabangsa
  2. Sanggat sesuai untuk didirikan taman perumahan
  3. Kelapasawit berusia 3-4 tahun
  4. Terletak di tepi jalan utama parit sulong Muar
  5. Rm 260k seekar
  6. Tanah jenis liat gmbut dan telah ditambak dengan tanah kuning.
Berminta Sial hubungi
Hamidan Mokmin
 017 7990907

8 ekar kebun kelapa sawit mukim sedenak johor / SOLD OUT / thanks


  1. Geran permohonan 99th
  2. Hasil sawit baru ditanam 2-3 tahun
  3. Bersebelahan tepi jalan kampung dan berdekatan dengan jalan besar.
  4. Termasuk dalam wilayah pembangunan iskandar
  5. Pemilik perempuan
  6. Harga dibuka mulai rm55k seekar.
Berminat sila hubungai
Hamidan Mokmin
017 7990907

3 ekar kebun kosong bukit naning muar / SOLD OUT

  1. Tanah jenis gambut
  2. Saliran baik
  3. Jalan masuk dari aspal sampai ke kebun
  4. Keadaan kebun belukar.
  5. Bergeran dan rizeb melayu.
  6. Rm 70k lumpsump keseluruhannya.
Berminat sila hubungi
Hamidan Mokmin
017 7990907

6 ekar kebun mukim air hitam muar untuk dijual / SOLD OUT

Merupakan tanah permohonan dan pindah milik  dengan keluasan 6 ekar.
  1. Kiri dan kanan kebun sudah bergeran.
  2. Perlu mengemukakan 2 nama untuk permohonan baru
  3. 15-18 tahun pokok kelapasawit sediaada
  4. Jalan masuk cantik dari jenis tanah merah.
  5. Tanah jenis gambut liat.
  6. Rm 80k lumpsump keseluruhannya.
Berminat Sila Hubungi
Hamidan Mokmin
017 7990907

5 ekar permohonan baru P.Sulong Batu Pahat / SOLD OUT

Kebun atas bukit landai dan tempat memang cantik, jalan masuk baru distraking kenderaan sampai ke kebun.

  1. Permohonan baru digalakkan ,dengan syarat pemohon belum memiliki kebun.
  2. Pindah milik dari pemilik asal kepada pemilik baru akan diuruskan di pejabat tanah.
  3. Perlu ditanam segera sebelum tamat tempoh 3 bulan. sebagai syarat pemilikkan.
  4. Rm 120 ribu lump sump.
  5. Sempadan sudah siap ditandakan.
Berminat Sila Hubungi
Hamidan Mokmin
017 7990907

10 dan 30 ekar tanah felcra mukim segamat untuk dijual / SOLD OUT THANKS

Ada 30 ekar keseluruhannya  setiap lot seluas 10ekar untuk dijual setiap satu.
  1. Direc orner pemikik perempuan
  2. Kelapa sawit baru tanam
  3. 1/1/2 ekat untuk tapak rumah
  4. Rm 55k seekar
  5. Kebun cantik
Berminat sila hubungi
Hamidan Mokmin
017 7990907

3.5 ekar bukit untuk tambak jalan medan batu pahat

SOLD OUT
  1. Geran kekal
  2. Rizeb Melayu
  3. Sanggat sesuai untuk tambak jalan dan tapak rumah
  4. Sesuai untuk tanaman semula kelapa sawit
  5. Rizeb jalan sampai kekebun
  6. Lump Sump keseluruhannya Rm 65k
Berminat sila hubungi
Hamidan Mokmin
017 7990907

2.5 ekar bukit tanah tambak untuk dijual medan batu pahat / SOLD OUT

2.5 ekar Tanah bukit sesuai untuk kerja-kerja menambak jalan dan tapak rumah
  1. Geran lama / kekal rizeb melayu
  2. Seseai untuk tanah tambak dan penenaman semula kelakapa sawit
  3. Rizeb jalan sampai ke kebun
  4. Limp sump 50k keseluruhannya.
Berminat segera hubungi
Hamidan Mokmin
017 7990907



5 ekar kebun bukit jenis tanah kuning seri medan batu pahat unruk dijual

SOLD OUT

Kebun bukit jenis tanah kuning seri medan
  1. Bukit landai dan kebun cantik 
  2. Geran Kekal Rizeb Melayu.
  3. Kelapa Sawit 7-8 tahun ( 2-4 tan sekali petik )
  4. Jalan masuk berturap tar.
  5. Keluasan 5 ekar.
  6. Harga tawaran dibuka mulai rm 50k seekar.
Berminat Sial Hubungi Segera
Hamidan Mokmin
017 7990907

Sunday, September 9, 2012


The Moon of pearl must see yyrmteam